wtorek, 14 czerwca 2016

Wybór świadków i ich obowiązki

Kiedy powiadomić świadków?
Na pewno w takim czasie, aby zdążyli się mentalnie nastawić i pomóc nam ogarniać
J
Jak wybrać?
Ja postanowiłam wybrać moją przyjaciółkę, którą znam od 5 roku życia i zawsze mogę jej powiedzieć dosłownie wszystko. Nie mam siostry ani bliskiej kuzynki, w razie wątpliwości.
Cechy, które o moim wyborze zadecydowały:
- godna zaufania
- dyspozycyjna
- solidna
- szczera
- bezproblemowa
- można na niej polegać
- podobny gust i podejście jak ja
- dobrze się prezentuje
- jest ogarnięta
J
Obowiązki świadkowej:
- pomoc w organizacji wieczoru panieńskiego
- pomoc przy szykowaniu się, podczas ubierania sukni
- pomoc przy organizacji ślubu
- odbieranie prezentów razem ze świadkiem
- pomoc w toalecie podczas wesela
- pomoc w kryzysowych sytuacjach, jak rozpruta suknia czy rozmazany makijaż
- zabawianie gości, zachęcanie ich do wzięcia udziału w zabawach
Obowiązki świadka:
- wznoszenie toastów
- pomoc przy organizacji wieczoru kawalerskiego
- opieka nad obrączkami i przekazanie ich księdzu
- rozlewanie alkoholu
- odbieranie prezentów
- zabawianie gości
Oczywiście nasi świadkowie tradycyjnie będą siedzieć z nami w kościele :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz