wtorek, 14 czerwca 2016

Początek

Hej wszystkim :)

Kiedy miałam wątpliwości co do niektórych rzeczy, czytałam blogi w internecie szukając rad, jednak brakowało mi niektórych ważnych rzeczy, a także tego, że więcej było ogólnych  rad niż wynikających z doświadczenia osoby piszącej. Dlatego postanowiłam założyć bloga, w którym dokładnie opowiem o historii naszych przygotowań. Chciałabym, aby również czytelnicy w komentarzach wyrażali swoje zdanie na poruszane przeze mnie tematy :)

W skrócie powiem kilka zdań o nas...
Jesteśmy razem od października 2012, zaręczyliśmy się w lipcu 2015 :) ślub mamy zaplanowany na 12.08.2017 <3
Poznaliśmy się w liceum, mój narzeczony jest ode mnie starszy o rok. Jesteśmy katolikami praktykującymi, dlatego ślub kościelny ma dla nas dużą wartość, jednak daleko nam do ludzi, którzy nie mają swojego zdania i są zaślepieni tym co mówią księża.

i o specyfice naszego ślubu i wesela...
Wesele planujemy na 100 osób. Chcielibyśmy, żeby wszystko było eleganckie, dopięte na ostatni guzik i aby była to pamiątka na całe życie, jednak daleko nam do tego, aby przepłacać 60 tys. w dworku. Nie chcemy również, aby było to wesele "byle odbębnić" jak najmniejszymi środkami finansowymi. Liczymy około 40 tys. za całość. Płacą rodzice, gdyż jest u nas w rodzinie taka tradycja.

Man nadzieję, że jest wiele par podobnych do nas, o zbliżonych preferencjach i mój blog okaże się przydatny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz